سوالات متداول

در این صفحه سوالات متداول فروشگاه d8b پیش روی شما قرار دارد. اگر پرسشِ بی‌پاسخی درباره‌ی یکی از محصولات یا خدمات d8b در ذهن دارید، می‌توانید در این صفحه متداول‌ترین پرسش‌های مطرح شده از سوی کاربران را به همراه پاسخ‌های آن‌ها مشاهده کنید. ممکن است پرسش شما نیز مشابه یکی از این پرسش‌‌های متداول باشد.

❓ بعد از پرداخت موفق و بازگشت به سایت ، نمی توانم لینک دانلود را بیابم؟
🙋 لینک دانلود پس از پرداخت موفق در ناحیه کاربری > دانلودها قابل دسترسی است.

❓ آیا می توانم سفارشم را لغو کنم؟
🙋 بله، در هر زمان از ثبت سفارش امکان لغو سفارش برای شما وجود دارد.
ولی پس از ثبت محصول مورد نظر خود و پرداخت وجه آن، یک درخواست لغو به پشتیبانی ارسال کنید و با ما تماس بگیرید. اگر سفارش شما هنوز انجام نشده باشد ظرف 24 ساعت کل وجه به حساب شما انتقال داده می شود. چنانچه سفارش شما در حال انجام باشد و ارسال نشده باشد هزینه تا هر مرحله ای که انجام شده باشد، از شما کسر و الباقی وجه طی 24 ساعت مسترد خواهد شد و برای محصولات دانلودی قبل از خرید محصول دانلودی به توضیحات محصول دقت کنید، در صورت ثبت و پرداخت هزینه ، زیرا لینک دانلود به صورت اتوماتیک برای شما ارسال می شود، شما قادر به درخواست لغو سفارش و بازگشت وجه نمی باشید.